פרטי הפרויקט:
פרויקט מדידת הרכבת המהירה ירושלים-תל אביב הוא מייזם תשתיות מהגדולים שקמו בישראל בשנים האחרונות הן בתחום התחבורתי (חיבור העיר ירושלים לנמל התעופה בן גוריון ולתל אביב) והן בתחום ההנדסי (חפירות באמצעות מכונות tbm ).
אורך הקו כ-57 ק"מ והוא מורככ מגשרים ומנהרות מהמורכבים ביותר שנבנו במדינת ישראל.
שיאים הנדסיים כמו: הגשר הארוך והגבוה בישראל,המנהרה הארוכה בישראל ותחנת הרכבת העמוקה ביותר משתייכים לפרויקט זה.
ביצוע מדידות בפרויקט:
במסגרת שלבי ביצוע בפרויקט הוסמכנו בשיטת מיקום פלטת הבטון עליהן יורכבו מסילות הרכבת הקלה במהירות של עד 160 קמ"ש.
מיקום ודיוק הצבת הפלטות הן במישור האופקי והן באנכי מחייב דיוק של עד 0.03 המ"מ במדידה.